skolan-och-eleverna
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
skolan-och-eleverna [2021/12/26 10:24] – [Se vidare:] anita | skolan-och-eleverna [2022/07/06 15:41] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 3: | Rad 3: | ||
Särskilt begåvade elever är en [[begavade-utmaning-i-skolan|särskild utmaning för skolan]]. | Särskilt begåvade elever är en [[begavade-utmaning-i-skolan|särskild utmaning för skolan]]. | ||
- | Grunden för all medmänsklig interaktion är [[acceptans-forstaelse-tolerans|Acceptans, | + | Grunden för all medmänsklig interaktion är [[acceptans-forstaelse-tolerans|Acceptans, |
+ | < | ||
+ | <figure style=" | ||
+ | </ | ||
+ | {{: | ||
+ | < | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | Foto: Anita Hogeborn Kullander | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | </ | ||
Krocken mellan [[vad-vill-eleverna-lara-sig|vad eleverna vill lära sig]] och vad skolan vill lära ut brukar benämnas // | Krocken mellan [[vad-vill-eleverna-lara-sig|vad eleverna vill lära sig]] och vad skolan vill lära ut brukar benämnas // | ||
- | Både förskolan och grundskolan karaktäriseras av // | + | Både förskolan och grundskolan karaktäriseras av // |
Särskilt begåvade elever har ofta ett stort behov av " | Särskilt begåvade elever har ofta ett stort behov av " |
skolan-och-eleverna.1640510676.txt.gz · Senast uppdaterad: 2021/12/26 10:24 av anita