skolan-och-eleverna
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
skolan-och-eleverna [2021/12/26 09:49] – anita | skolan-och-eleverna [2024/07/29 16:17] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 3: | Rad 3: | ||
Särskilt begåvade elever är en [[begavade-utmaning-i-skolan|särskild utmaning för skolan]]. | Särskilt begåvade elever är en [[begavade-utmaning-i-skolan|särskild utmaning för skolan]]. | ||
- | Grunden för all medmänsklig interaktion är [[acceptans-forstaelse-tolerans|Acceptans, | + | Grunden för all medmänsklig interaktion är [[acceptans-forstaelse-tolerans|Acceptans, |
+ | < | ||
+ | <figure style=" | ||
+ | </ | ||
+ | {{: | ||
+ | < | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | Foto: Anita Hogeborn Kullander | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | </ | ||
Krocken mellan [[vad-vill-eleverna-lara-sig|vad eleverna vill lära sig]] och vad skolan vill lära ut brukar benämnas // | Krocken mellan [[vad-vill-eleverna-lara-sig|vad eleverna vill lära sig]] och vad skolan vill lära ut brukar benämnas // | ||
Både förskolan och grundskolan karaktäriseras av // | Både förskolan och grundskolan karaktäriseras av // | ||
- | |||
- | **Foto: Anita Hogeborn Kullander** | ||
Särskilt begåvade elever har ofta ett stort behov av " | Särskilt begåvade elever har ofta ett stort behov av " | ||
Rad 23: | Rad 32: | ||
* [[spela-in-moten-pa-skolan|Får man spela in möten på skolan?]] | * [[spela-in-moten-pa-skolan|Får man spela in möten på skolan?]] | ||
* [[minnesanteckningar-protokoll|Protokoll och minnesanteckningar]] | * [[minnesanteckningar-protokoll|Protokoll och minnesanteckningar]] | ||
- | * [[Vilken skola är bäst?|Vilken skola är bäst?]] \\ | + | * [[Vilken skola ar bast?|Vilken skola är bäst?]] \\ |
* [[sluta-tycka-synd-om-skolan|Sluta tyck synd om skolan!]] | * [[sluta-tycka-synd-om-skolan|Sluta tyck synd om skolan!]] | ||
skolan-och-eleverna.1640512193.txt.gz · Senast uppdaterad: 2021/12/26 09:49 av anita