skolan-och-eleverna
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
| Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
| skolan-och-eleverna [2021/12/26 09:24] – [Se vidare:] anita | skolan-och-eleverna [2024/07/29 16:17] (aktuell) – anita | ||
|---|---|---|---|
| Rad 3: | Rad 3: | ||
| Särskilt begåvade elever är en [[begavade-utmaning-i-skolan|särskild utmaning för skolan]]. | Särskilt begåvade elever är en [[begavade-utmaning-i-skolan|särskild utmaning för skolan]]. | ||
| - | Grunden för all medmänsklig interaktion är [[acceptans-forstaelse-tolerans|Acceptans, | + | Grunden för all medmänsklig interaktion är [[acceptans-forstaelse-tolerans|Acceptans, |
| + | < | ||
| + | <figure style=" | ||
| + | </ | ||
| + | {{: | ||
| + | < | ||
| + | < | ||
| + | </ | ||
| + | Foto: Anita Hogeborn Kullander | ||
| + | < | ||
| + | </ | ||
| + | </ | ||
| Krocken mellan [[vad-vill-eleverna-lara-sig|vad eleverna vill lära sig]] och vad skolan vill lära ut brukar benämnas // | Krocken mellan [[vad-vill-eleverna-lara-sig|vad eleverna vill lära sig]] och vad skolan vill lära ut brukar benämnas // | ||
| - | Både förskolan och grundskolan karaktäriseras av // | + | Både förskolan och grundskolan karaktäriseras av // |
| Särskilt begåvade elever har ofta ett stort behov av " | Särskilt begåvade elever har ofta ett stort behov av " | ||
| Rad 21: | Rad 32: | ||
| * [[spela-in-moten-pa-skolan|Får man spela in möten på skolan?]] | * [[spela-in-moten-pa-skolan|Får man spela in möten på skolan?]] | ||
| * [[minnesanteckningar-protokoll|Protokoll och minnesanteckningar]] | * [[minnesanteckningar-protokoll|Protokoll och minnesanteckningar]] | ||
| - | * [[Vilken skola är bäst?|Vilken skola är bäst?]] \\ | + | * [[Vilken skola ar bast?|Vilken skola är bäst?]] \\ |
| * [[sluta-tycka-synd-om-skolan|Sluta tyck synd om skolan!]] | * [[sluta-tycka-synd-om-skolan|Sluta tyck synd om skolan!]] | ||
skolan-och-eleverna.1640510676.txt.gz · Senast uppdaterad: av anita
