mobbning
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version. | |||
mobbning [2022/07/06 11:48] – anita | mobbning [2022/07/06 11:50] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 1: | Rad 1: | ||
====== MOBBNING ====== | ====== MOBBNING ====== | ||
- | Mobbning kopplas oftast till elever och skolan. | + | Mobbning kopplas oftast till elever och skolan. |
< | < | ||
- | <figure style=" | + | <figure style=" |
</ | </ | ||
{{: | {{: | ||
Rad 12: | Rad 12: | ||
</ | </ | ||
</ | </ | ||
- | + | Mobbningen kan vara aktiv verbalt och/eller fysiskt men även passiv | |
- | passivt | + | |
Jag (Anita Kullander) har forskat på mobbning och bla varit ledande i arbetet att ta fram en anti-mobbnings-modell i en skola. [[nytorpsskolan-mot-mobbning|Nytorpsskolan skapar egen modell mot mobbning]]. [[nytorps-t-modell-beskrivning|Nytorps T-modell]] | Jag (Anita Kullander) har forskat på mobbning och bla varit ledande i arbetet att ta fram en anti-mobbnings-modell i en skola. [[nytorpsskolan-mot-mobbning|Nytorpsskolan skapar egen modell mot mobbning]]. [[nytorps-t-modell-beskrivning|Nytorps T-modell]] |
mobbning.1657100881.txt.gz · Senast uppdaterad: 2022/07/06 11:48 av anita