Användarverktyg

Webbverktyg


dagens-fundering-ar-2024

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
dagens-fundering-ar-2024 [2024/05/01 09:20] anitadagens-fundering-ar-2024 [2024/05/01 10:07] (aktuell) anita
Rad 28: Rad 28:
 För det tredje: Det är viktigt att rektor blir medveten om sin personals ”brister och okunskap” och bör därför alltid vara med på mötena med skolan. För det tredje: Det är viktigt att rektor blir medveten om sin personals ”brister och okunskap” och bör därför alltid vara med på mötena med skolan.
  
-Mötena ska sedan handla om vad skolan ser att eleven kan i olika ämnen, styrkor och svagheter, vilka insatser skolan har provat osv. Mötet ska sedan avslutas med vad skolan ska göra och tid uppföljande möte. +Mötena ska sedan handla om vad skolan ser att eleven kan i olika ämnen, styrkor och svagheter, vilka insatser skolan har provat osv. Mötet ska sedan avslutas med vad skolan ska göra och tid för uppföljande möte - helst inom 3 veckor. Be sedan att få minnesanteckningar/protokoll från mötet
  
 Fokus ska alltså ligga på vad skolan ska göra – inte på vad eleven inte gör. Fokus ska alltså ligga på vad skolan ska göra – inte på vad eleven inte gör.
dagens-fundering-ar-2024.1714548048.txt.gz · Senast uppdaterad: 2024/05/01 09:20 av anita