viktigt-identifiera-barn
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version.Senaste version.Slutar med | ||
viktigt-identifiera-barn [2020/11/16 13:06] – anita | viktigt-identifiera-barn [2020/12/02 12:16] – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 1: | Rad 1: | ||
====== Är det viktigt att identifiera särskilt begåvade barn och elever? ====== | ====== Är det viktigt att identifiera särskilt begåvade barn och elever? ====== | ||
{{ : | {{ : | ||
+ | |||
+ | [[sarskild-begavning|Gå tillbaka ett steg]]\\ | ||
**Kort svar: Ja!** | **Kort svar: Ja!** | ||
Rad 15: | Rad 17: | ||
**Se även:** \\ | **Se även:** \\ | ||
- | [[e-bok-utanfor-ramarna|e-boken Utanför Ramarna]] \\ | + | [[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ |
[[beratta-for-barnen-om-begavning|Ska man berätta för barnen att de är särskilt begåvade? | [[beratta-for-barnen-om-begavning|Ska man berätta för barnen att de är särskilt begåvade? | ||
viktigt-identifiera-barn.txt · Senast uppdaterad: 2022/07/06 16:00 av anita