synen-pa-begavning
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
synen-pa-begavning [2020/11/15 15:18] – anita | synen-pa-begavning [2022/01/11 15:50] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 26: | Rad 26: | ||
som producerar även i ämnen som kanske inte var det populäraste. | som producerar även i ämnen som kanske inte var det populäraste. | ||
- | Samtliga delar: \\ | + | **Samtliga delar:** \\ |
- | [[Synen på begåvning| | + | Del 1. Synen på begåvning\\ |
[[barn-gor-som-vi-gor|Del 2. Barn gör inte som vi säger - de gör som vi gör]] \\ | [[barn-gor-som-vi-gor|Del 2. Barn gör inte som vi säger - de gör som vi gör]] \\ | ||
[[Piska eller morot|Del 3. Piska eller Morot]] \\ | [[Piska eller morot|Del 3. Piska eller Morot]] \\ | ||
Rad 38: | Rad 38: | ||
[[https:// | [[https:// | ||
[[bevinglade-ord|Bevinglade ord]] \\ | [[bevinglade-ord|Bevinglade ord]] \\ | ||
- | [[e-bok-utanfor-ramarna|e-boken Utanför Ramarna]] \\ | + | [[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ |
---- | ---- | ||
**Filuren funderar:** \\ | **Filuren funderar:** \\ | ||
Varför det är lagkrav på att begåvningssvaga elever ska få gå i särskola men också att särbegåvade måste gå i vanlig klass | Varför det är lagkrav på att begåvningssvaga elever ska få gå i särskola men också att särbegåvade måste gå i vanlig klass |
synen-pa-begavning.txt · Senast uppdaterad: 2022/01/11 15:50 av anita