Användarverktyg

Webbverktyg


synen-pa-begavning

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
Nästa version.
Föregående version.
Senaste version.Slutar med
synen-pa-begavning [2020/11/15 15:18] anitasynen-pa-begavning [2022/01/11 12:41] anita
Rad 27: Rad 27:
  
 Samtliga delar: \\  Samtliga delar: \\ 
-[[Synen på begåvning| Del 1. Synen på begåvning]] \\ + Del 1. Synen på begåvning\\ 
 [[barn-gor-som-vi-gor|Del 2. Barn gör inte som vi säger - de gör som vi gör]] \\  [[barn-gor-som-vi-gor|Del 2. Barn gör inte som vi säger - de gör som vi gör]] \\ 
 [[Piska eller morot|Del 3. Piska eller Morot]] \\  [[Piska eller morot|Del 3. Piska eller Morot]] \\ 
Rad 38: Rad 38:
 [[https://youtu.be/TFsEBoyRtxo|Dokumentärfilm - IQ En kontroversiell historia svt play]]\\  [[https://youtu.be/TFsEBoyRtxo|Dokumentärfilm - IQ En kontroversiell historia svt play]]\\ 
 [[bevinglade-ord|Bevinglade ord]] \\ [[bevinglade-ord|Bevinglade ord]] \\
-[[e-bok-utanfor-ramarna|e-boken Utanför Ramarna]] \\ +[[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ 
  
 ---- ----
 **Filuren funderar:** \\  **Filuren funderar:** \\ 
 Varför det är lagkrav på att begåvningssvaga elever ska få gå i särskola men också att särbegåvade måste gå i vanlig klass  Varför det är lagkrav på att begåvningssvaga elever ska få gå i särskola men också att särbegåvade måste gå i vanlig klass 
synen-pa-begavning.txt · Senast uppdaterad: 2022/01/11 15:50 av anita