socialstyrelsen-psykologutredning-i-skolan-2013
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
socialstyrelsen-psykologutredning-i-skolan-2013 [2020/10/14 11:39] – anita | socialstyrelsen-psykologutredning-i-skolan-2013 [2021/12/25 21:14] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 1: | Rad 1: | ||
+ | {{ : | ||
+ | |||
PDF att ladda ner: [[https:// | PDF att ladda ner: [[https:// | ||
Rad 30: | Rad 32: | ||
* har hög frånvaro | * har hög frånvaro | ||
* uppvisar tecken på depression, ångest, ängslan, självskade- eller riskbeteenden. | * uppvisar tecken på depression, ångest, ängslan, självskade- eller riskbeteenden. | ||
- | Många barn kan uppvisa kombinationer av svårigheter. | + | **Många barn kan uppvisa kombinationer av svårigheter.** |
==== SIDAN 17 ==== | ==== SIDAN 17 ==== | ||
Rad 92: | Rad 94: | ||
* God samverkan förutsätter tydlighet i struktur och ansvarsfördelning. | * God samverkan förutsätter tydlighet i struktur och ansvarsfördelning. | ||
+ | **Se även: \\ | ||
+ | [[psykologutredning-i-skolan|Utdrag ur Psykologutredning i skolan Socialstyrelsen - sid 34 och 35]]** |
socialstyrelsen-psykologutredning-i-skolan-2013.txt · Senast uppdaterad: 2021/12/25 21:14 av anita