Användarverktyg

Webbverktyg


samundervisningsgruppen-i-rattvik

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
Senaste version.Slutar med
samundervisningsgruppen-i-rattvik [2021/01/28 19:27] – ↷ Länkar som ändrats på grund av flytt/namnändring 66.249.76.51samundervisningsgruppen-i-rattvik [2022/01/15 12:00] anita
Rad 1: Rad 1:
 ====== Samundervisningsgruppen i Rättvik ====== ====== Samundervisningsgruppen i Rättvik ======
- 
-[[skolan-och-eleverna|Backa ett steg]] 
  
 Kan man blanda olika begåvningsnivåer i ett klassrum? \\  Kan man blanda olika begåvningsnivåer i ett klassrum? \\ 
Rad 8: Rad 6:
  
 **Svar på alla tre frågorna: JA!** **Svar på alla tre frågorna: JA!**
 +<html>
 +<figure style="float: right; margin-left: 2em">
 +</html>
 +{{:samundervisningsgruppen_hjalpmedelsboken.jpg?200|}}
 +<html>
 +<figcaption style="clear: right; max-width: 200px">
 +</html>
 +Ur Hjälpmedelsboken av Gunilla Gerland
 +<html>
 +</figcaption></figure>
 +</html>
  
 Rektor för grundsärskolan år 6-10 i Rättvik var även Elevhälsans chef. Grundsärskolan hade 4 elever i klassen och tre personal.Två utbildade pedagoger och en elevassistent. Rektorn tyckte att det var alldeles för få elever på tre personal. De har för lite att göra ansåg hon. Därför erbjöds rektorerna i kommunens grundskolor att få hjälp dem med elever som hade komplicerad inlärning av olika slag.  Rektor för grundsärskolan år 6-10 i Rättvik var även Elevhälsans chef. Grundsärskolan hade 4 elever i klassen och tre personal.Två utbildade pedagoger och en elevassistent. Rektorn tyckte att det var alldeles för få elever på tre personal. De har för lite att göra ansåg hon. Därför erbjöds rektorerna i kommunens grundskolor att få hjälp dem med elever som hade komplicerad inlärning av olika slag. 
samundervisningsgruppen-i-rattvik.txt · Senast uppdaterad: 2022/01/15 12:02 av anita