Användarverktyg

Webbverktyg


piska-eller-morot

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
Nästa version.
Föregående version.
Senaste version.Slutar med
piska-eller-morot [2020/10/22 18:07] anitapiska-eller-morot [2022/01/11 12:41] anita
Rad 9: Rad 9:
  
 Thomas Nordahl, norsk professor i pedagogik menar att det finns fyra grundläggande frågor till barn/elever angående deras inlärning:  Thomas Nordahl, norsk professor i pedagogik menar att det finns fyra grundläggande frågor till barn/elever angående deras inlärning: 
-{{:thomas_nordahl_4_punkter_2015_30.png?direct&400|}}+{{ :thomas_nordahl_4_punkter_2015_30.png?direct&400|}}
  
 Frågorna 1 och 2 avgör graden av uppmärksamhet. \\  Frågorna 1 och 2 avgör graden av uppmärksamhet. \\ 
Rad 25: Rad 25:
 [[Synen på begåvning| Del 1. Synen på begåvning]] \\  [[Synen på begåvning| Del 1. Synen på begåvning]] \\ 
 [[barn-gor-som-vi-gor|Del 2. Barn gör inte som vi säger - de gör som vi gör]] \\  [[barn-gor-som-vi-gor|Del 2. Barn gör inte som vi säger - de gör som vi gör]] \\ 
-[[Piska eller morot|Del 3. Piska eller Morot]] \\ +Del 3. Piska eller Morot\\ 
 [[Sociala sammanhang| Del 4. Sociala Sammanhang]] \\  [[Sociala sammanhang| Del 4. Sociala Sammanhang]] \\ 
 [[Skollagen|Del 5. Skolan och Skollagen|]] \\  [[Skollagen|Del 5. Skolan och Skollagen|]] \\ 
-[[Våga fråga - orka lyssna| Del 6.Våga fråga - orka Lyssna]] +[[Våga fråga - orka lyssna| Del 6.Våga fråga - orka Lyssna]] \\  
 +[[ulla-risling-leg.-psykolog|Del 7. Hög intelligens hos andra kan vara narcissistiskt sårande]] 
  
piska-eller-morot.txt · Senast uppdaterad: 2022/01/14 16:33 av anita