nytorps-t-modell-beskrivning
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version.Senaste version.Slutar med | ||
nytorps-t-modell-beskrivning [2022/01/14 13:36] – anita | nytorps-t-modell-beskrivning [2022/01/14 13:37] – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 4: | Rad 4: | ||
av Anita Kullander leg. psykolog, 2005. | av Anita Kullander leg. psykolog, 2005. | ||
- | + | < | |
- | TRYGGHET, TOLERANS OCH EMPATI | + | <div style=" |
- | + | </ | |
- | Nytorpsskolan* har sedan 1995 arbetat utefter en egen konfliktlösningsmodell och en egen antimobbningsplan. Detta arbetssätt har arbetats fram av lärare, skolpsykolog och skolledning på skolan. Med åren och gjorda erfarenheter så har detta utvecklats och förändrats. Det praktiska utförandet har i vissa delar ändrats men inte grundprinciperna. | + | **TRYGGHET, TOLERANS OCH EMPATI*** |
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | </ | ||
+ | Nytorpsskolan har sedan 1995 arbetat utefter en egen konfliktlösningsmodell och en egen antimobbningsplan. Detta arbetssätt har arbetats fram av lärare, skolpsykolog och skolledning på skolan. Med åren och gjorda erfarenheter så har detta utvecklats och förändrats. Det praktiska utförandet har i vissa delar ändrats men inte grundprinciperna. | ||
Modellen fokuserar på att arbeta för tryggare, mer toleranta och empatiska elever och vuxna. | Modellen fokuserar på att arbeta för tryggare, mer toleranta och empatiska elever och vuxna. |
nytorps-t-modell-beskrivning.txt · Senast uppdaterad: 2022/07/06 15:21 av anita