nytorps-t-modell-beskrivning
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version. | Nästa version.Slutar med | ||
nytorps-t-modell-beskrivning [2022/01/14 13:36] – anita | nytorps-t-modell-beskrivning [2022/01/14 13:36] – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 5: | Rad 5: | ||
av Anita Kullander leg. psykolog, 2005. | av Anita Kullander leg. psykolog, 2005. | ||
- | TRYGGHET, TOLERANS OCH EMPATI | + | TRYGGHET, TOLERANS OCH EMPATI* |
Nytorpsskolan* har sedan 1995 arbetat utefter en egen konfliktlösningsmodell och en egen antimobbningsplan. Detta arbetssätt har arbetats fram av lärare, skolpsykolog och skolledning på skolan. Med åren och gjorda erfarenheter så har detta utvecklats och förändrats. Det praktiska utförandet har i vissa delar ändrats men inte grundprinciperna. | Nytorpsskolan* har sedan 1995 arbetat utefter en egen konfliktlösningsmodell och en egen antimobbningsplan. Detta arbetssätt har arbetats fram av lärare, skolpsykolog och skolledning på skolan. Med åren och gjorda erfarenheter så har detta utvecklats och förändrats. Det praktiska utförandet har i vissa delar ändrats men inte grundprinciperna. |
nytorps-t-modell-beskrivning.txt · Senast uppdaterad: 2022/07/06 15:21 av anita