manual-moten-skolan
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
| Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
| manual-moten-skolan [2021/12/26 11:23] – anita | manual-moten-skolan [2021/12/26 11:28] (aktuell) – anita | ||
|---|---|---|---|
| Rad 30: | Rad 30: | ||
| 10. Det som fungerar bra - går det att använda på annat sätt, i andra sammanhang? \\ | 10. Det som fungerar bra - går det att använda på annat sätt, i andra sammanhang? \\ | ||
| - | Man kan få svar där pedagogen återknyter till det negativa och då får man konstatera att " | + | {{ : |
| Då börjar man i stort sett om från punkt 4 igen men fokuserar utifrån det svåraste bekymret. Man beslutar om att prova åtgärder som läraren föreslår. | Då börjar man i stort sett om från punkt 4 igen men fokuserar utifrån det svåraste bekymret. Man beslutar om att prova åtgärder som läraren föreslår. | ||
| - | {{ : | ||
| ==== Om man inte kommer på något... ==== | ==== Om man inte kommer på något... ==== | ||
| Rad 49: | Rad 48: | ||
| 13. Sist men inte minst:\\ | 13. Sist men inte minst:\\ | ||
| - | [[sluta-tycka-synd-om-skolan|Tyck inte synd om skolan]] | + | [[sluta-tycka-synd-om-skolan|Tyck inte synd om skolan]] |
| [[bok-vagen-till-forandring-1990|Vägen till förändring, | [[bok-vagen-till-forandring-1990|Vägen till förändring, | ||
manual-moten-skolan.1640517835.txt.gz · Senast uppdaterad: av anita
