Användarverktyg

Webbverktyg


manual-moten-skolan

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
Senaste version.Slutar med
manual-moten-skolan [2021/12/26 12:23] anitamanual-moten-skolan [2021/12/26 12:24] anita
Rad 30: Rad 30:
 10. Det som fungerar bra - går det att använda på annat sätt, i andra sammanhang? \\  10. Det som fungerar bra - går det att använda på annat sätt, i andra sammanhang? \\ 
  
-Man kan få svar där pedagogen återknyter till det negativa och då får man konstatera att "ösningen" inte var tillräcklig. De tror inte att du har förstått hur det verkligen är. Då får man bekräfta igen. Ibland kan "ösningen" ta hela den utsatta tiden och då bokar jag en ny tid ganska snart. Först när "ösningen" är klar så kan man börja fundera över vilket det svåraste bekymret är och fokusera på det. +{{ :undefined:bara_den_som_ar_saker_800-580-max.jpeg?300|}} Man kan få svar där pedagogen återknyter till det negativa och då får man konstatera att "ösningen" inte var tillräcklig. De tror inte att du har förstått hur det verkligen är. Då får man bekräfta igen. Ibland kan "ösningen" ta hela den utsatta tiden och då bokar jag en ny tid ganska snart. Först när "ösningen" är klar så kan man börja fundera över vilket det svåraste bekymret är och fokusera på det. 
  
 Då börjar man i stort sett om från punkt 4 igen men fokuserar utifrån det svåraste bekymret. Man beslutar om att prova åtgärder som läraren föreslår.  Då börjar man i stort sett om från punkt 4 igen men fokuserar utifrån det svåraste bekymret. Man beslutar om att prova åtgärder som läraren föreslår. 
-{{ :undefined:bara_den_som_ar_saker_800-580-max.jpeg?300|}} 
  
 ==== Om man inte kommer på något... ==== ==== Om man inte kommer på något... ====
manual-moten-skolan.txt · Senast uppdaterad: 2021/12/26 12:28 av anita