manual-moten-skolan
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version. | Nästa version.Slutar med | ||
manual-moten-skolan [2021/12/26 12:22] – anita | manual-moten-skolan [2021/12/26 12:23] – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 24: | Rad 24: | ||
Först låter jag personalen " | Först låter jag personalen " | ||
- | {{ : | ||
1. Vilka moment/ | 1. Vilka moment/ | ||
Sedan sitter jag tyst och " | Sedan sitter jag tyst och " | ||
- | 4. Finns det några situationer/ | + | 4. Finns det några situationer/ |
+ | 9. Vet ni var elevens " | ||
+ | 10. Det som fungerar bra - går det att använda på annat sätt, i andra sammanhang? \\ | ||
Man kan få svar där pedagogen återknyter till det negativa och då får man konstatera att " | Man kan få svar där pedagogen återknyter till det negativa och då får man konstatera att " | ||
- | |||
- | 10. Det som fungerar bra - går det att använda på annat sätt, i andra sammanhang? \\ | ||
Då börjar man i stort sett om från punkt 4 igen men fokuserar utifrån det svåraste bekymret. Man beslutar om att prova åtgärder som läraren föreslår. | Då börjar man i stort sett om från punkt 4 igen men fokuserar utifrån det svåraste bekymret. Man beslutar om att prova åtgärder som läraren föreslår. | ||
+ | {{ : | ||
==== Om man inte kommer på något... ==== | ==== Om man inte kommer på något... ==== |
manual-moten-skolan.txt · Senast uppdaterad: 2021/12/26 12:28 av anita