informera-barnet-om-begavning
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version. | |||
informera-barnet-om-begavning [2022/01/13 12:29] – anita | informera-barnet-om-begavning [2022/01/13 12:36] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 1: | Rad 1: | ||
====== Är det bra att informera barnet om begåvningen? | ====== Är det bra att informera barnet om begåvningen? | ||
**Svar: Ja!** | **Svar: Ja!** | ||
- | + | < | |
- | De allra flesta särskilt begåvade barn uppmärksammar | + | <figure style=" |
+ | </ | ||
+ | {{: | ||
+ | < | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | [[https:// | ||
+ | < | ||
+ | </ | ||
+ | </ | ||
+ | De allra flesta särskilt begåvade barn uppmärksammas | ||
< | < | ||
Rad 19: | Rad 29: | ||
---- | ---- | ||
+ | {{: | ||
**Filuren funderar:** \\ | **Filuren funderar:** \\ | ||
Alla barn har lika värde - men olika behov. Konsten är att inse och bejaka bäggedera - samtidigt och alltid. | Alla barn har lika värde - men olika behov. Konsten är att inse och bejaka bäggedera - samtidigt och alltid. |
informera-barnet-om-begavning.1642076956.txt.gz · Senast uppdaterad: 2022/01/13 12:29 av anita