informera-barnet-om-begavning
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
| Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
| informera-barnet-om-begavning [2022/01/13 12:28] – anita | informera-barnet-om-begavning [2022/01/13 12:36] (aktuell) – anita | ||
|---|---|---|---|
| Rad 1: | Rad 1: | ||
| ====== Är det bra att informera barnet om begåvningen? | ====== Är det bra att informera barnet om begåvningen? | ||
| **Svar: Ja!** | **Svar: Ja!** | ||
| - | + | < | |
| - | De allra flesta särskilt begåvade barn uppmärksammar | + | <figure style=" |
| + | </ | ||
| + | {{: | ||
| + | < | ||
| + | < | ||
| + | </ | ||
| + | [[https:// | ||
| + | < | ||
| + | </ | ||
| + | </ | ||
| + | De allra flesta särskilt begåvade barn uppmärksammas | ||
| < | < | ||
| Rad 14: | Rad 24: | ||
| **Se även:** \\ | **Se även:** \\ | ||
| [[Barns utveckling]]\\ | [[Barns utveckling]]\\ | ||
| - | Ska man berätta för barnen | + | Är det bra att informera barnet om begåvningen? |
| [[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ | [[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ | ||
| [[positiva-erfarenheter]] | [[positiva-erfarenheter]] | ||
| ---- | ---- | ||
| + | {{: | ||
| **Filuren funderar:** \\ | **Filuren funderar:** \\ | ||
| Alla barn har lika värde - men olika behov. Konsten är att inse och bejaka bäggedera - samtidigt och alltid. | Alla barn har lika värde - men olika behov. Konsten är att inse och bejaka bäggedera - samtidigt och alltid. | ||
informera-barnet-om-begavning.1642076927.txt.gz · Senast uppdaterad: av anita
