barns-lekutveckling
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
| Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
| barns-lekutveckling [2025/02/09 10:11] – anita | barns-lekutveckling [2025/02/09 10:13] (aktuell) – anita | ||
|---|---|---|---|
| Rad 4: | Rad 4: | ||
| //”De barn vars hemmiljö avviker mest från skolnormerna\\ | //”De barn vars hemmiljö avviker mest från skolnormerna\\ | ||
| blir också de stora förlorarna i skolan.”// | blir också de stora förlorarna i skolan.”// | ||
| - | Britta | + | Liljegren 2001. \\ |
| \\ | \\ | ||
| För att kunna leka måste barn urskilja och förstå leksignalen, | För att kunna leka måste barn urskilja och förstå leksignalen, | ||
| Rad 20: | Rad 20: | ||
| **Ömsesidighet: | **Ömsesidighet: | ||
| **Turtagande: | **Turtagande: | ||
| - | \\ | ||
| \\ | \\ | ||
| ”Arbetet med att skapa en trygg och positiv atmosfär bland barnen så att alla får möjlighet att utveckla sig i lek kan försiggå på två plan:\\ | ”Arbetet med att skapa en trygg och positiv atmosfär bland barnen så att alla får möjlighet att utveckla sig i lek kan försiggå på två plan:\\ | ||
barns-lekutveckling.1739095866.txt.gz · Senast uppdaterad: av anita
