acceptans-forstaelse-tolerans
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version.Senaste version.Slutar med | ||
acceptans-forstaelse-tolerans [2020/11/15 15:22] – anita | acceptans-forstaelse-tolerans [2021/01/27 20:34] – ↷ Länkar som ändrats på grund av flytt/namnändring 176.10.162.218 | ||
---|---|---|---|
Rad 1: | Rad 1: | ||
====== Acceptans Förståelse Tolerans ====== | ====== Acceptans Förståelse Tolerans ====== | ||
+ | |||
+ | [[skolan-och-eleverna|Backa ett steg]] | ||
Skolan behöver anamma ett förhållningssätt som innebär att undervisningen anpassas utifrån elevens förmågor och inte efter etikettering. | Skolan behöver anamma ett förhållningssätt som innebär att undervisningen anpassas utifrån elevens förmågor och inte efter etikettering. | ||
Rad 15: | Rad 17: | ||
=== Se även: === | === Se även: === | ||
[[ulla-risling-leg.-psykolog|Hög intelligens hos andra kan vara narcissistiskt sårande]]\\ | [[ulla-risling-leg.-psykolog|Hög intelligens hos andra kan vara narcissistiskt sårande]]\\ | ||
- | [[e-bok | + | [[e-bok-utanfor-ramarna-2018]] |
acceptans-forstaelse-tolerans.txt · Senast uppdaterad: 2022/01/09 10:31 av anita